luni, 17 noiembrie 2008

Primul articol..prima nevoie de a motiva..

bine

Ei, na belea...am aparut si eu in blogosfera...si ce daca?? ar putea spune unii...bine ai venit!! ar putea spune altii..eu una, mi-am "tras" blog si cam asta conteaza acum..

De unde "caramels" ? Pai dintr-o melodie draga mie a Dalidei..."Paroles, paroles"..si daca tot e vorba de cuvinte: hai sa le astern si eu pe o hartie virtuala. Asa ca..iata si motivatia, sau mai bine zis explicatia.

De fapt e un bluff..aveam nevoie de un loc unde sa imi descarc mintea dupa o zi agitata, sau din contra, sa impartasesc poate o imagine a unui apus de soare vazut de undeva din Bucuresti...egoismul si comoditatea, deh, si aici ma fac vinovata, m-au facut sa tastez in loc sa scriu frumusel gandurile pe hartie.

Si daca tot e primul post, o prima oara..mi-as dori sa aduc in prim blogurile ce m-au ambitionat sa imi creez si eu unul. Fratilor, jos palaria pentru cabral si mihai bendeac (si multi altii..am sa va enumar eu la un moment dat). Va admir din umbra (si asta pentru ca nu imi place sa fac commenturi posibil idioate..). Keep up the good work!!!

Sunt inca la inceput de drum, deci toleranta pentru invatacei..promit sa ma pun la punct cu blogosfera. Cross my heart and hope to die!

Pana la urmatorul post, care probabil nu va intarzia prea mult sa apara: Bine am venit!

V-am pupat pe tasta "enter"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu