duminică, 22 noiembrie 2009

Proaspete



Nasol...nasol ca ne-au acaparat manelarii..
Vin de la un botez. Fetita unor oameni de care ma leaga o prietenie de 12 ani. Ea - absolventa de Limbi straine, cu atestat Cambridge la activ. El - muzicant. Ambii rockisti de la origini. Au plecat de la Yngwie Malmsteen, Iris, Iron Maiden si alte greutati ale rock-ului. Si constat cu stupoare ca au ajuns la manele. Dar la "Ia-ma Doamne, stinge-mi neamul..." Si unde altundeva decat la botezul primei lor fiice..
Ma dor urechile si acum. Asta ca sa nu mai mentionez cat ma doare sufletul. Jalnic!
Discutam de Paler si Kant, de viitorul Romaniei si alte subiecte de genul asta. Si ajungem sa constatam ca discutam DEGEABA.
Sa ma inteleg..nu sunt o snoaba cu fite de culturista (culturista as in cultura generala). Am multe multe inca de invatat. Si dansez si ascult multe genuri de muzica. Dansam si buriceala si vals si Julio Iglesias...In caz de bautura la activ bagam si Meneaito, ascultam si fredonam si Muro Shavo.
Dar una, doua melodii ! Nu mai mult ca mi se apleaca definitiv. Si plec..
La fel ca in seara asta.
E prea mult fratilor sa vezi ca o boratura de om cu fite de muzicant iti canta "Fratii mei si valoarea mea" si pe urma, sa iti demonstreze ca "Rumanii e prosti" iti canta la acelasi clarinet Cantarea Romaniei..NU!
Eu ma pronunt si spun: NU ACCEPT!
Bai, nu sunt rasista..nu am nimic cu nimeni atata timp cat nu se leaga de moi. Dar what is enough is too much!
Am atins apogeul..si imi pare rau ca prietena mea se complace in mocirla asta..culmea a fost ca am mai si platit pe deasupra meniul. Destul de mult pentru ce s-a intamplat.
Nasol..jalnic..si din pacate asta ne este viitorul. Oameni care promit ceva, oricat de putin, se complac in mocirla. Si culmea: le place!
Mno, astia suntem ca natie. OPRITI-VA! GATA!
PS:Si una peste alta, cum sa lasi tu frumusete de fata, gatita si aranjata sa plece singura cu taxiul la 3 dimineata..si sa ii mai si spui ca ar fi trebuit sa te roage ea sa o conduci pana acasa???
E prea mult pentru mine! Ma retrag la depou pana nu incep sa procesez si sa ma enervez mai tare.
O seara fara manele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu