marți, 1 decembrie 2009

Ganduri despre o iubire altfel..


Eugenia Manolide - Hymn to the moon

Iubeste-ma altfel... Iubeste-ma adanc intr-un mod in care nimeni nu a facut-o niciodata.
Sa te doara pieptul atunci cand respiri aerul fara mine.
Sa iti zdrobesti cuvintele in pumni atunci cand nu ma auzi..sa plangi atunci cand ma ranesti si sa iti strigi iubirea in mijlocul parcului mare..
Ar trebui sa iti fie privirea mea icoana, sa te trezesti si sa adormi cu mine in gand..sa imi umpli sufletul de flori de camp si de miros de tufanele..
Sa ma respiri proaspat dimineata, iar eu sa te imbat de dor.
Ar trebui sa te visez si cand am ochii deschisi, sa te cant in fiecare dimineata in timp ce miroase a cafea proaspat macinata.
Sa ne trezim in diminetile cu soare si sa privim strainatatea pe care o vom fi ales.
Sa nu existe lipsa de piper si sare, sa te rasfat cu mangaieri tarzii,sa ma alinti si sa ma certi usor pana imi curge o lacrima.
Ar trebui sa nu ma mai faci sa sufar voluntar, sa ma doara absenta ta in somn..sa imi fii prieten mai presus de toate. Sa ne amestecam sufletele in asa fel incat sa nu mai stim provenienta lor..
Ar fi necesar sa te trezesti intr-o dimineata, sa ma privesti hipnotizat, sa imi iei mana si sa ma duci departe, acolo unde m-ai intreba daca am sa iti fiu aproape si cand te vor durea genunchii.
Si poate atunci ma voi fi vindecat de lipsa de incredere si iti voi raspunde ca asta e tot ce imi doresc..
Dar toate astea se cheama a iubi..si nu pot spune mai mult, pentru ca nu stiu despre ce stau de vorba..pana atunci ne ramane realitatea, si e una gri..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu