sâmbătă, 31 octombrie 2009

Argentinian..



Mi-am dat seama ca am devenit patetica. Am realizat ca astept in zadar o himera, un vis o speranta. Traiesc acum impacata cu gandul ca va trebui sa renunt a te mai astepta.
Ma misc in pasi de dans prin sirul vietii mele si ii invat miscarile pe masura ce dansez.
Nu am stiut niciodata ritmul tangoului argentinian. Doi straini pasionali ce incep o poveste care se termina inainte de deznodamant.
Azi mi-am propus sa fiu eu centrul lumii mele. Mi-am desfundat chakrele si am aliniat planetele favorabil.
Curios cum se poate shimba angrenajul gandurilor si simtirilor daca esti autodidact. Mi-am stabilit un target bine definit. Nu mai esti tu, celalalt, primordialul. Voi fi eu inainte de tot.
Ma vei cuceri asa cum cucereau romanii teritorii. Greu, anevoios, argentinian. Iar daca nu vei reusi, vei ramane fara cel mai important asediu, fara resursele cele mai bogate, fara aer, fara apa, fara foc. Vei avea doar pamant, fertil sau nu.
Ma vei inalta la cer si de-acolo chiar mai sus. Ma vei arunca intr-un abis nesfarsit, imi vei darui marea verde si florile campurilor. Sa uit de toate cate sunt. Ma vei face sa ma topesc si sa ma recladesc in alte forme, sa freamat, sa tremur si sa lupt cu tine. Sa simt ca uit de toate cate sunt.
Vei invata si tu sa dansezi, sa ma misti in ritmul tau, sa vibrez sub pasii tai ca cel mai fin ton acordat. Daca nu voi auzi melodia, imi vei fredona mut versurile ei si imi vei mima linia melodica. Si daca vei fi afon te voi respinge brutal ca sa te chem inapoi. Iti voi fi muza-meduza atunci cand vei avea nevoie sa te scrii, sa te rescrii.
Nu vei mai putea sa ma inseli cu tine pentru ca voi simti orice. Mi-am ascutit tentaculele si vad! In sfarsit te observ critic, literar. Si daca nu vei sufla destul de tare in panze, voi zbura oricum.
Va trebui sa duci lupte seculare in numai cateva ore. Sa fii razboinic, sa imi cuceresti necunoscutul ca pe o piatra pretioasa.
Balanseaza-ti sufletul pe ritmuri de tango, dragul meu. Ridica-ma si coboara-ma privindu-mi ochii verzi...invata intai sa dansezi aregntinian si apoi aduna-ma, lipeste-mi aripile si doboara-ma. Sunt o cetate!


Apasa play si citeste -Scent of a woman
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu