miercuri, 23 decembrie 2009

Ganduri de sarbatori


Salvatore Adamo - Tombe la neige

Bun..am ajuns si in momentul in care trebuie sa urez de toate pentru toti. Nesuferit moment, desi din inima.
Pe langa asta se apropie si balanta anuala. Cea sufleteasca evident. Si iata cum ma perii eu pe mine si insir pe o lista imaginara tot ce s-a intmplat de bine si tot ce s-a intamplat de rau anul asta.
Mno...am cam trecut prin diverse,de la bine la rau, de la cald la rece si invers.
Per total ma declar multumita si recunoscatoare ca am un copil sanatos, voinic, inteligent.
Ma declar la fel de multumita ca am capsorul inca pe umeri si ca mai am destul loc de inmagazinare.
Imi propun un an de trei'j'de mii de ori mai bun si poate pe alte meleaguri.
Imi urez in incheiere un suflet alb ca zapada de pe cracuta de mai sus. Imi urez putere de a trece peste oboseala resimtita dupa un an de munca. Si imi urez iubire..cat se poate de multa. Eventual si de la cineva care va canta un colind impreuna cu mine de Craciun.
Sarbatori cu liniste si eventual, fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu