vineri, 23 octombrie 2009

Ai sa apari vreodata?

Ma bantuie de cateva zile melodia, dar mai cu seama versurile ei..

"Tu stai singură la geam şi afară plouă
Îţi cuprinzi tâmplele calde cu mâinile-amândouă
Şi aştepţi în noaptea grea un gând bun de undeva
Să-ţi aprindă-n ochii negri prima stea

Glasul ploii îţi şopteşte-acum un cântec trist
Tu nu ştii că eu te-ascult, tu nu ştii că exist
Dar speranţa-mi va purta paşii cu puterea sa
Către norul unde e fereastra ta

Spune-mi cine eşti, spune-mi ce doreşti, spune-mi dacă mă iubeşti
Spune-mi dacă vei veni-ntr-o zi în calea mea
Spune-mi cine eşti, spune-mi ce gândeşti, spune-mi dacă voi afla
Într-o bună zi şi drumul spre inima ta.."

Oare vei veni daca voi sta la geam cu tamplele in maini? Oare tu existi?Mi-e dor de tine chiar daca nu stiu cine esti..





SEMNAL M - Spune-mi cine esti
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu