miercuri, 28 octombrie 2009

Cand tu taci..

"Poate in mine ai fugit, ca o rana-n cutit..dar tu taci, dar tu taci!"
Azi imi lipsesti pentru ca taci. Ma vindec lent. Te uit, dar imi apari in ganduri, si iar te uit. Fiindca taci..
Am fost un pion de sah pe tabla ta. Nu m-a afectat atat de tare pe cat am crezut, dar nu ai facut mutarile corect si eu am pierdut partida.
Nu are sens ce spun, dar taci. M-ai dezamagit si eu te-am iertat..am si uitat ce ai facut ca si cand nu s-ar fi intamplat. Am cazut in genunchi si m-am julit putin. Se vindeca si nu vor ramane cicatrici.
Insa taci..si mi-as dori sa imi vorbesti. ..
Niciodata nu stiu ce asculti cand tu taci. Am multe intrebari si nici un raspuns. Esti pasager in cursa mea catre fericire. Si te ascunzi. Pasesti in gandurile mele ca un trecator stingher, ca un calator fictiv in gara.
Si tu taci...
Daca as avea un dictionar ti-as cauta definitia si te-as explica. Insa nu pot, nu am, nu vreau.
Un ceas ma anunta ca e tarziu sa regret, e mult prea tarziu. Nici nu as avea ce sa regret, poate doar ca nu s-a intamplat nimic..
E tarziu si inutil sa ne inchipuim ca va exista ceva si stii si tu asta, dar tu taci.
Confuzia isi face loc in mintea mea. Ce ascunzi cand taci?
Tardiv si obscur te indrepti catre uitare...nici nu stii cat ma dori cand tu taci...


Victor Socaciu - Cand tu taci
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu